neljapäev, 7. mai 2015

kolme kuu keskmine

Käisin täna Tartus kolme kuu keskmist mõõtmas ja kabineti ukse taga hulk flaiereid. Silma hakkas Mikk Lellsaar´e pildiga telefonis mõõdetav VS teavitusleht. Mikk on väga hea triatlonisportlane, kuidas ta seda kestvusala teeb? Mina nii ei saaks.

Minu VS keskmine siis seekord ka 5,7 (peaaegu nagu pildil), aga nii ei jää see kestma, sest mul ikka veel mesinädalad. Väike hirm on juba, et mis edasi?

Tartust kohe võistlustele. Sain hakkama 2 kg kuuli isikliku rekordiga (taaskord) 12,82 ja kettas 28,70 millegagi.
Olin päevaga rahul. Reedel puhkan ja laupäeval Tallinnasse võistlustele. Noorte heitjate I etapp ja võistlen B-klassis ehk siis 3 kiloste vahenditega (vasar ja kuul) ning 2-3 a vanemate tüdrukutega. Olen küll pisut närvis, aga loodan sammu klappima saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar