reede, 12. juuni 2015

puhkus & trennid

Olen nüüd peaaegu kõik päevad 2-2,5 tundi trenni teinud. Ketta ja vasara heitetehnikat ning jõudu. Laupäev olid võistlused ja pühapäev puhkasin. Nüüd siis 5 päeva järjest staadionil.
Natuke olen saanud oma asju parandatud, aga  kas sellest piisab, et teha hea või väga hea tulemus järgmisel nädalal toimuvatel Viljandi maakonna meistrivõistlustel, kus võistlen vanemas e B- klassis 3 kiloste vahenditega. Põhimõtteliselt- ei mingit puhkust :)
Enne Rukkilillemänge olen veel 5 päeva treeninglaagris Perearul, siis paar päeva puhkust ja 1 treening ning ongi mängud käes. Ka väga suured võistlused, kus saan lõpuks ka oma vanuseklassis e C-klassis võistelda. Osalen seal 2 kilose kuuliga ja 0,6 kettaga.
Suhkrud õnneks korras, rohkem nagu madalamapoolsed 4-5 mmol (oli vist nii see märge :)) Täna hommikul ärgates nt 5,1 mmol. Trennides kahjuks batoone enam ma süüa ei saa, kasutan ohtralt šokolaadi, aga ka see aitab.
Minu tõeline puhkus e lubatud puhkus peaks algama pärast Eesti A ja B klassi meistrivõistluseid so pärast 4. juulit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar