neljapäev, 2. juuli 2015

Meistrivõistlusteks valmistumine

Viimasel ajal on seljaga rohkem muret kui diabeediga. Käisin massööril ja nagu oleks juba päris hea, aga kardan, et MV võib siiski selg mind alt vedada. Tiina Uibo (massöör) on minuga tegelenud juba pikemat aega. Tema juurest tulles oleksin nagu täitsa uus :) Aga seekord tundub, et on asi vähe tõsisem. Kohe saan ka soovitatud suvepuhkusele so alates 6. juulist.
B-klassi meistrivõistlusteks valmistun seljavalude tõttu väga rahulikult. Mitte midagi rasket ja koormavat. Isegi heiteid tegin üle pikema aja alles täna ja sedagi kergema vasaraga so 2 kilosega. Alguses tahtis treener mind ka kettasse ja kuulitõukesse võistlema panna, aga nüüd jätab ta need alad vahele. Homme puhkan, laupäev teen kerge ÜKE. Nagu Tiit ütleb- annan lihastele märku, et homme tuleb tööle hakata :)
Rukkilillemängudel võistlesin oma vanuseklassis, siis nüüd olen vastamisi palju vanematega. Tiidul selleks isegi eriluba võetud. B- klassis võistlevad 14-15 a, aga mina alles 12. No näis, kuidas mul see kõik õnnestub :) Loodan, et ma Tiitu alt ei vea.
Suhkrud üldiselt korras. Viskab palju madalat nii 3,9 ja 4,..., kuid ma ei tunne neid st pole üldse halb olla. Tavaliselt ka kohe söön

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar