laupäev, 8. august 2015

Gluten Free

Vahepeal olen jõudnud teha analüüsid ja minu tsöliaakianäitajad on oluliselt madalamad, kui veel kolm kuud tagasi. Tookord olid need üle 200 (mis iganes näitaja), kuid nüüd oli see juba 71 :)
Mida ma siis söön, et proovid nii kiirelt paranevad. Vastus on pildil
Muidugi söön ma veel igasugu põnevat nt freekartuleid, kohupiimad, jäätiseid, krõpse jne jne. Põhiline, et ei söö kindlalt nisusaia ja rukkileiba. Ka laagritesse võtsin oma makaronid ja saiad kaasa.
Kodused kastmed on tehtud kas maisijahuga või kasutata kastme paksendamiseks midagi st lihtsalt koorekaste. Kui olen väljas söönud ja on nisukaste, siis ega ma väga ei põe, söön ainult selle osa, mis on toidule peale läinud ja ei laku kaussi kastmest puhtaks :)
Vahepealne keskmine veresuhkur on pisut tõusnud, kui varem oli 5,7, siis nüüd oli 6,1 mmol. Ka sellega jään veel rahule ja loodan, et see jääb minu kõrgeimaks keskmiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar