reede, 23. oktoober 2015

Täitus aasta diabeediga- Tere diabeet






Mul on tunne nagu ma enam ei mäletakski seda aega mil terve olin, aga seda tean kindlasti, et kõik oli palju lihtsam. Ma ei pidanud midagi koguaeg meeles pidama, kontrollima. Täna on kaasas kolm asja koguaeg- glükomeeter, kommid ja pump, mida pean ka jälgima, et patarei oleks OK ja, et reservuaaris oleks varu jne jne. Vahest isegi igatsen aega, kui sain minna nt issiga kalale nii, et ei kahmanud tervet arstikappi kaasa. Treeningutel ei pidanud ma taluma nõrkust, jõuetust või halba enesetunnet. Tunne oli just alati hea. Ja söömisajad olid ka siis, kui tahtsin süüa mitte siis, kui aeg on süüa. Samas on siin ka midagi head nt ma ei söö enam üks kord päevas nagu vanasti st hommikul alustan ja õhtul lõpetan :), vaid toitun korrapäraselt ning jälgin oma toitumist palju ka gluteenitalumatuse pärast. See korrapärasus aitab kaasa veresuhkrute korrashoiule.
Kummaline, aga kõik see hull kontroll ongi nagu minu elu








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar