pühapäev, 2. aprill 2017

TV10 OS tipptulemus ja ravimivahetus

Eile toimus Võrus TV10 OS III etapp. Osalesin seal kuulitõukes. Eesmärk oli saada I koht, kuid hellitasin ka lootust, et äkki õnnestub ka teha uus tipptulemus. Kuna reedel arstivisiidil selgus, et minu veresuhkrud on tõusnud üle 7, siis olin tujust ära ja muidugi segas see keskendumist. Võistlustel üritasin kõigest mitte mõelda ning ütleme siis nii, et mõtlesin liiga üle. Lõpp hea, kõik hea. V katsel tegin uue tipptulemuse 13.39
Keskendunud mina :) Ja sensor on siinkohal väga oluline nagu näha

Ehe näide sellest, kuidas minu suhkrud on viimastel aegadel kõikunud
Täna hommikul vahetasin pumbas ravimi. Lasin Novorapidi tagasi, kuna Apidrat pole suutnud selliselt omaks võtta ja tulemuseks oli keskmine 7,3, mis pole mulle tavapärane suhkur


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar