esmaspäev, 4. september 2017

Motor error

Pump on andnud mitu korda veateadet- MOTOR ERROR. Ega alguses ei osanudki miskit arvata, aga viimane veateade tuli siis, kui emaga telekat vaatasime ja murelikuks muutus hoopis tema. Õnneks olen tänaseks saanud AB Medicalist endale asenduspumba ja jään siis ootama uut pumpa, kuna antud veateade ei tähenda vist miskit head.
Minu asenduspump on musta värvi ja ei ole märgatav treeningriiete taskus.
Siia pole ma sensorit veel külge ühendanud, kuid järgmisel nädalal toimuvateks võistlusteks pean seda tegema. Näis kas saan hakkama
Veresuhkrutega olen olnud lohakas. Tavalislt mõõdan paar/kolm korda päevas ja kui on OK, siis on hästi. Kui miskit viltu teen omad langetavad protseduurid ja suhkur jälle OK
Vahepeal oli mul trennidest ka väike puhkus 2 nädalat. Algas kohe pärast Rukkilillemänge, kus võistlesin ainult kuulitõukes ja sain 1. koha.
Puhkuse ajal käisime Klaipedas Delfinaariumis ja Meremuuseumis, kus tegelikult oli remont ning kalu ma ei näinud, kuid sõit oli tore ja delfiinid .....!!!! Läheksin sinna uuesti
Märkamatult on käes ka kooliaeg, mis mind sugugi ei rõõmusta. Kuigi on kool üks äge koht, kuid õppimine ei kuulu just minu lemmiktegevuste hulka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar