teisipäev, 5. detsember 2017

Juhhuu!

Ema ütles, et nüüd olen 10x kuulsam (Armastus kolme apelsini vastu). :)
On üks lahe kogemus jälle juures. Osalesin TV10OS promoüritusel, sest kettaheite eest oli jäänud minu täheke ula peale. Olin varem saanud treenerilt mõned küsimused televisioonis vastamiseks, kuid kohal selgus, et vastama pidin palju rohkematele ja sh küsiti ka diabeedi kohta.
No pea jooksis ikka kohe väga tühjaks ja ega miskit tarka ei osanudki pajatada :) Diabeet täna igapäevane kaaslane ja keeruline on rääkida asjajst, mis tundub nii tavaline. Muidugi oli minu treeningute alustamine diabeediga väga raske, sest korraga pidin jälgima nii palju näitajaid ja alles oli selgelt meeles treening tervena :( No kuidagi siit edasi sain mina ja paljud teised diabeediga sportijad. Abiks ikka ema ja hiljem juba tunnetus ning treeneri teadlikkus.

Üritus oli väga äge! Kohe kahju, et minu jaoks on see lõppenud. Samas tunnen ennast kohe nagu palju suuremana :)

Minu jutunurk on vaadatav siin:
http://sport.err.ee/646601/23-aastat-pusinud-rekordi-uletanud-neiu-voistleb-diabeedi-kiuste

Muidugi sai seal hulganisti kommi sisse ekseldatud ja hommikune suhkur kohe ka 13mmol!!! Sellist pillamist ma rohkem lubada ei tohi, muidu tuleb mu glükohemo jälle üle 7. Pildil ka näha, et kergelt õhetan. Närv ja hunnik kommi tegi oma töö.
TV 10 OS



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar