pühapäev, 18. märts 2018

Eesti MV 2018 ja veresuhkrud

Võistluspäevaks tegi veresuhkur mingi muutuse. Terve öö oli kõrge 15-16mmol ja selle suhkruga on keeruline süüa ning võistelda. Kõrge suhkur teeb mu aeglasemaks ja arvestades sellega, et nädal varem olin olnud väga raskes seisus just madala suhkru pärast, siis soov oli lihtsalt võita ning tulemus polnud enam oluline. Sensor andis pidevalt signaali ja juba see mõte oli häiriv. Alustasin soojendust 15 näiduga ja võistluste alguseks oli langus 10-le. Kõik oli nagu ok, aga aeglane oleks jäi alles. Konkurentidel oli eile hea võimalus.
Esimene katse oli 13.67 ja see andis mulle uue hingamise. Teadsin, et haigushoog oli jätnud mulle ikkagi võimaluse võita. Ja nii see läkski. Parandasin veel oma tulemust 13.83 ja võitsin oma 9. meistrimedali.
Üks väga tuntus eestlane Jaak Uudmäe (OM 1980 võitja) on öelnud: "Kuniks sul on veel üks katse, ei ole sa kaotnaud!"
Fotot: Marko Mumm ja screen: emme :)

Minu medalikollektsioonis on nüüd Eesti 100 medal

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar