laupäev, 27. juuli 2019

Olen Bakuus saavutatuga rahul, aga tulemusega?

Olen väga rahul oma kohaga, mis läbi pikkade võistluspäevade kokkuvõttes saavusain. Kvalifikatsioonis on ainult 3 katset ja pääsesin edasi 12 parema hulka. Lõppvõistlusel on ka 3 katset ning veel 3 katset saavad 8 parimat. Pääsesingi 8 parema sisse tulemusega 59.56m. Koht on vägagi hea, kui mõelda, et olin üks kahest sportlasest sünniaastaga 2003, kes said edasi lõppvõistlusele ning ka järgmisel aastal on mul võimalus veel samas vanuseklassis võistelda, kuid tulemus 59.56m ei rahuldanud mind. Kuskil sees tiksus 60 m täisheitmissoov. Väga segas kuum ilm. Jalad kuumenesid heitesussides üles ja jalad läksid villi. Käimine ning heitmine väga valus. Vedasin ikkagi lõpuni välja, kuid jah. Natuke kripeldab lõpptulemus. Seekord siis nii.
Koondis oli väga super! Elasime kõik omadele kaasa. Kui veel lõpuks selgus, et 8 parima seas olen, siis tulid meie koondislased ja minu heidete ajal innustasid mind.
Veresuhkrud olid nii ja naa. Ei seganud, kuid pigem kõrgemad, kui oleks tahtnud.
28.07.19 jõuan koju, puhkan 3 päeva ja eest on Balti MV Leedus. Osalen seal kolmel alal so kuul, ketas ja vasar. Annan endast ka siin parima ja platsile ei taha jätta midagi.
Kohe pärast võistlust. Bakuu EYOF 2019 kokkuvõttes 8 koht tulemusega 59.56m

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar