teisipäev, 22. september 2015

Minu esimesed kogemused

natuke võõra treeneriga on üsna toredad. Priit pole mind varem treeninud, kuid näen teda iga päev teiste lastega tegelemas. Teeb palju nalja :) Kuigi tal pole minu jaoks eriti palju aega, sest tal on palju lapsi rühmades, saan omad trennid tehtud. Ta suunab ja soovitab ja siis mina tegutsen.
Eile tegin soojenduse ja tõkkeharjutusi ning lõpus usinasti jõudu. Täna heitsin ketast, kuid siin kukkus suhkur väga alla. Proovisin ikka veel jõudu ka tega, aga. enesetunne oli üsna nõrk. Istusin lihtsalt ja ootasin, et keegi kodustest mulle ruttu midagi söödavat tooks. Ema kiirustas töölt varem ära ja tõi mulle Cocat. Ma ise unustasin šokolaadi osta, aga sain vähemalt põhilise tehtud.
Ikkagi ettevaatust! Trennis peab toit kaasas olema!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar