pühapäev, 27. september 2015

Vist varsti ilumas

Väike pealkirja muudatus :)
Pole päris kindel, aga ajakirjas "Meie lapse tervis" peaks ilmuma jutuke minust ja minu tegemistest. Ütlen kohe paljumõtlejatele, et ei minu pere ega mina ei käi reklaami tegemas, vaid Eesti Laste Diabeediühing on palunud emal kogemusi jagada. Probleem seisneb palju just erinevate tegevuste lõpetamises, kui haigestutakse, kuid tegelikult ei pea midagi pooleli jätma. Emal on mingi suur suur hunnik kaustikuid minu trennidest ja tavapäevadest ajast mil sesnorit veel polnud. Loomulikult on ta nõus kogemusi jagama.
Artiklit ootan põnevusega tegelikult just piltide pärast :)
Ma andsin oma elu teise intervjuu ühele kenale ajakirjanikule Eveli´le. Esimene intervjuu oli eelmine aasta TV10, kui tõkkesprindis tulin vabariiklikult neljandaks. Seal ikka hääl hullult värises. Seekord sain isegi aru, mida küsiti. Päris lahe!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar