laupäev, 3. juuni 2017

Siit lähen ainult edasi- Täitsin noorte Olümpiafestivali normi

Olen täna väga õnnelik. Eilsel Viraaži heitevõistlustel heitsin 1kg ketast 40.23 (kui õigesti meeles). Sellega olen täitsnud noorte MM normi, mis on 39 m. See on väga hea tunne. Olen ju alles 14a ja tegemist siis U17 vanuseklassiga. Sellel aastal ma suurvõistlusele veel ei pääse, kuid siit lähen ainult edasi järgmisesse aastasse.
Ka vasaraheitega võin rahule jääda. 54.93 on alanud võistlushooajaks väga hea algus.
Suured tänud minu heale treenerile Tiit Arule, et on vaatamata minu haigusele olnud alati minu kõrval ja julgustanud edasi liikuma:

väike meenutus 0,75 kettarekordist TV10 OS. Foto: M. Mumm

Väike parandus pealkirjas. Heitsin 1 kg ketast 40.23 ja täitsin Euroopa Noorte Olümpiafestivali normi, mis oli siis 39 m

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar