reede, 22. jaanuar 2016

Homme Eesti C-klassi meistrivõistlused VÕrus

Homme toimuvad esimest korda Eestis Eesti meistrivõistlused C- vanuseklassis. Kuigi olen saanud aasta vanemaks, lubab minu vanus jätkuvalt võistelda C- klassis. Ainult vasaraheites olen B- klassis, sest minu vanuseklassis vasaraga ei võistelda. Isegi, kui suvel toimuvad C- klassis vasaraheitevõistlused, loodan saada loa B- klassi, sest eelmine aasta sain seal hakkama üsna hea tulemusega.
Homsetel võistlustel osalen  ainult kuulitõukes, kuna teiste aladega ei jõudnud tehnikat piisavalt lihvida st jään oma alade ehk heidete juurde.


Treeningud pole väga hästi läinud. Esmaspäev äkki hakkasin trennis värisema. Olin väga nõrk ja jõuetu, kuigi suhkur lubas edukalt treenida so 10 mmol. Ei tea, mis juhtus, kuid katkestasime tegevused ja läksin koju puhkama. Ka teisipäevane treening ei sujunud. Kolmapäeval olid viilhallis võistlused ja minu treening jäi ära. Neljapäev oli tunne natuke tugevam ja tahe oli tagasi, aga mida polnud? Tulemust. Jõudsin tõugata kõige rohkem 13 m ja mõne cm peale. Enne nii suuri võistluseid oleks ootand vähe paremat tulemust. Täna tegin kerge 45 minutilise soojenduse ainult.


Tänaseks on veresuhkrutega asjad nii, et ma enam ei oska neid üldse reguleerida ega korrigeerida ega prognoosida. Kõik on väga halvasti. Suhkrud kõiguvad 4-15 mmol vahel. Tõusud ja langused teevad mind loiuks ja nõrgaks. Sageli tunnen väsimust. Seega ma homselt võistluselt mingit imet ei oota, kuid annan endast parima



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar