reede, 29. jaanuar 2016

Veresuhkrud normaliseeruvad

Veresuhkrud on viimasel ajal olnud üsna stabiilsed nii 4-8 mmol vahel. Hommikuti 3,... ja lõunast vähe kõrgemad, kuid head. Vahepealsed kõikumised tegid mind päris murelikuks, et äkki ma ei saagi neid enam kontrolli alla. Ilmselt on ka see mingi periood, sest varsti saab 1,5 a diabeediga ja mesinädalad peaks läbi saama.
Olen üritanud hoida õiget režiimi toidukordade vahel ning teinud ka korralikult trenni. Kindlasti on need ka suurimad mõjutegurid. Korralikult trenni, seda näitavad ka tulemuste paranemine kuulitõukes. 2 kg kuuli tõukasin Eesti meistrivõistlustel 13.67, mis on ka minu isiklik rekord ja hiljuti võistlesin väljaspool arvestust B- klassis ning sain 3 kilogrammise kuuliga tulemuse 11.53, mis ka minu isiklik rekord. Muidugi on mul veel 2-3 a aega seda parandada, sest olen alles 13 aastane

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar