reede, 27. märts 2015

sina küsisid- mina vastan

Mitu korda päevas ma tavaliselt söön?- Ma söön tavaliselt 4 korda. Kui on vajadus nt enne võistluseid, siis jagan oma toidukorrad nii, et need ei oleks sagedasemad kui ńelja tunniste vahedega.


Mida ma söön?- Ma söön kõike, mis mulle maitseb. Ei pea dieeti.


Kui palju ma trenni teen?- Nädalas teen tavaliselt 5 päeva ja 2-2,5 tundi korraga. Suvel teen kolm korda nädalas või olen spordilaagris. Ei võta pikemaid puhkuseid, kui ainult 3-4 päeva järjest.


Kool & sport?- Kindlasti sport :). Võikisn tegeleda sellega vist hommikust õhtuni. Koolis käiksin vahest, kui trenni teha ei jõua


Lemmikalad?- Üle kõige meeldib mulle vasaraheide ja kuulitõuge. Teisi alasid nagu sprint, kaugushüpe, tõkkesprint,  teen, kuna treener tahab, et areneks ka kiirus


Miks ma nii palju teen trenni?- Olen püstitanud omale eesmärgid ja tahan neid saavutada. Mulle väga meeldib sportida. Treeningud aitavad hoida veresuhkru korras ning kulutavad ära kõik üleliigse suhkru.


Kas ma unustan vahest süstida?- Ei. Pole ette tulnud. See on nagu sööminegi või hingamine. Lihtsalt ei unusta.


Kas ma olen vahest valesti LÜ arvestanud?- Jah olen küll. Vahest liiga palju või liiga vähe, aga seda tuleb harva ette


Mis on minu kolme kuu keskmine VS?- 5,7



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar