esmaspäev, 2. märts 2015

Tere diabeet!

Tere!
Minu nimi on Kelly. Olen tänaseks juba 12 aastane.
Ma haigestusin eelmise aasta sügisel I diabeeti. Olin alguses kurb, sest arvasin, et nüüd ma ei tohi enam midagi toredat teha nagu kergejõustikku või nt võrkpalli. Võrkpallis olin ma sügiseks 2014 juba viis aastat käinud ja kergejõustikuga olin selleks ajaks tegelenud umbes kaks aastat.


Kuid juhtus hoopis nii, et minu arst rääkis just liikumisest ja selle kasulikkusest. Ning mind toetanud diabeediõed lausa tõid näiteid, et ka Eestis on sama haigusega inimesi ning nad on väga head sportlased.


Nii otsustasingi jätkata.
Oma postitustessse hakkan kirja panema kõike, mis seotud minu tegemistega trennis, võistlustel ning kuidas olen saanud hakkama oma veresuhkru jälgimisega

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar